dagje camping en omgeving - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Kees en Marianne - WaarBenJij.nu dagje camping en omgeving - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Kees en Marianne - WaarBenJij.nu

dagje camping en omgeving

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees en Marianne

14 September 2018 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Vanmorgen werden we al vroeg wakker van zware windvlagen en regenbuien. Er was dus geen enkele reden om haast te maken en ergens heen te gaan. En zo hoort het ook op vakantie. Tussen de buien door naar de douche en weer terug. Op het gemak ontbeten en koffie gedronken en wat gelezen en uiteindelijk zijn we, ook weer tussen de buien door naar het tuincentrum gelopen, dat hier aan het begin van de weg ligt. We hadden er alle keren dat we er langs kwamen al diverse “oudjes” ( dus aanzienlijk ouder dan wij!!) zien arriveren, maar die bleken allemaal in de lunchroom te zitten die ook aan het tuincentrum was verbonden. Rond 12.00 uur is het daar een soort ontmoetingsplaats volgens ons. Goed tegen de eenzaamheid en goed voor de economie, dus een win/win situatie. Leuke dingen gezien, maar hoofdzakelijk de bestellingen meegenomen. Geprobeerd om tussen de buien door weer terug te lopen, maar dat lukte niet helemaal. In de caravan eerst nog maar even van de lunch genoten en toen het weer een beetje leek op te knappen, zijn we nog maar even lokaal gaan lopen. Goed dat we twee paraplu's meegenomen hadden, want na verloop van tijd kwam er weer een flinke bui langs. Maar al met al waren we wel aan onze beweging gekomen. In de caravan nog even naar TV gekeken en toen zelf weer eens gekookt, want anders zou je het verleren. ‘s Avonds naar “gardeners world “gekeken en zo komen we onze tijd toch heel genoeglijk door. Het doorsturen van foto’s is hier een probleem, dus dat zal waarschijnlijk pas gebeuren al;s we weer een redelijke verbinding hebben, want dat is hier maar summier.

• 17 September 2018 - 09:01

Ria En Bob:

Lieve alletwee,
    We genieten van jullie reis en de geweldig mooie fotoreportage..
    Knap om door zulke staatjes te rijden.
    Fijne dagen en nog veel tuinplezier. Ria en Bob.