afscheid - Reisverslag uit Worksop, Verenigd Koninkrijk van Kees en Marianne - WaarBenJij.nu afscheid - Reisverslag uit Worksop, Verenigd Koninkrijk van Kees en Marianne - WaarBenJij.nu

afscheid

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees en Marianne

22 September 2018 | Verenigd Koninkrijk, Worksop

En dit is dan het laatste bericht dat van deze reis komt. Donderdag heeft het de hele middag geregend en ‘s avonds en ‘s nachts hadden we harde windstoten, waarbij we wakker werden van het schudden van de caravan, maar gelukkig bleef alles staan en hebben we geen takken op de caravan gekregen wat een wonder mag heten, want de volgende morgen lagen er heel wat takken op de grond op de hele camping. Vrijdagmiddag zijn we nog 2 uur door het bos gaan lopen en je wilt niet weten wat er allemaal aan afgebroken takken en blad lag. Het moet behoorlijk gespookt hebben. Vrijdagavond nog even naar Gardeners World gekeken, want dat mag niet gemist worden. Vanmorgen alvast rustig aan gaan opruimen en gevraagd of we langer mochten blijven staan dan tot 12.00 uur wat de normale uiterste vertrektijd is. We hadden geluk en mogen tot 14.00 blijven, dan zijn we rond 15.00 uur bij de ferry terminal en hoeven daar hopelijk niet te lang te wachten voor we aan boor mogen rijden. Al met al weer een geslaagde vakantie geweest. Nog bedankt voor de leuke reacties op mijn verhalen. Ik vond het zelf ook wel weer leuk om te doen.
Wellicht tot een volgende reis.

• 22 September 2018 - 12:15

Lenneke:

Hartstikke bedankt voor alle verhalen en foto's. Het was weer genieten van jullie reis.

• 22 September 2018 - 14:04

Riet Toepoel:

Genoten van je reis verhalen altijd leuk.Mooie foto's heb je gemaakt. Goede reis naar huis!

• 22 September 2018 - 15:39

An:

Met dank! Ik heb genoten.
    Goede vaart naar huis.
    Liefs, An