dagje Powburn en Alnwick - Reisverslag uit Alnwick, Verenigd Koninkrijk van Kees en Marianne - WaarBenJij.nu dagje Powburn en Alnwick - Reisverslag uit Alnwick, Verenigd Koninkrijk van Kees en Marianne - WaarBenJij.nu

dagje Powburn en Alnwick

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg Kees en Marianne

10 September 2018 | Verenigd Koninkrijk, Alnwick

Vandaag hebben we het rustig aan gedaan. Vanmorgen zijn we naar een grote schuur gelopen, waar ze antiek in- en verkopen. Elk dorp dat zichzelf respecteert heeft zo’n antiek winkel, het zij groot of klein. Wat dat betreft is er in Engeland een hoop “oude Meuk” opgeslagen. In deze winkel stonden ook foto’s van de eigenaar met een stel van die Antiques figuren, wat op de BBC wordt uitgezonden, zoals b.v. “put your money where your mouth is “ of “Antiques Road trip”. Daarna nog even door de shop van de benzinepomp, want dat was ook de supermarkt van het dorp en toen op het gemak weer naar de camping gelopen. Nog even onze lunch naar binnen gewerkt en toen nog maar even naar Alnwick, om de biljetten en munten die uit de roulatie waren om te wisselen voor geldige biljetten en munten. Het werd zonder vragen of identificeren omgewisseld. Toen nog even door het dorp gelopen om de benen te strekken en nog een paar boodschappen gedaan. Op de terugweg naar de auto begon het te miezeren en eer we in de auto zaten regende het al en de lucht was dusdanig grijs, dat het wel zou blijven regenen. Dus terug naar de camping voor koffie en een beetje lezen. Vandaag dus geen foto’s want er was niets het fotograferen waard.