van Durham naar Powburn - Reisverslag uit Alnwick, Verenigd Koninkrijk van Kees en Marianne - WaarBenJij.nu van Durham naar Powburn - Reisverslag uit Alnwick, Verenigd Koninkrijk van Kees en Marianne - WaarBenJij.nu

van Durham naar Powburn

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg Kees en Marianne

05 September 2018 | Verenigd Koninkrijk, Alnwick

Vandaag was het de dag om te verhuizen naar de volgende camping. Omdat we niet wisten waar we precies terecht zouden komen, eerst nog maar even boodschappen gedaan. We mochten toch niet voor 13.00 uur op de nieuw camping arriveren, dus hebben we op het gemak opgeruimd en ingepakt en zijn om even voor 12.00 vertrokken, want van de eerste camping moesten we voor 12.00 uur vertrokken zijn. Kamperen is niet meer zo eenvoudig, er komt een hoop nadenken bij kijken. We hadden een vlotte reis van iets meer dan een uur. Via de A1 langs Newcastle gereden en toen over op de een tweebaansweg weg voor de laatste 20 mile. Dit was een schitterende weg om te rijden met heuvels en dalen en elke keer weer een andere vallei om over heen te kijken. Truus gaf aan dat we na die 20 mile linksaf moesten slaan naar een weg genaamd “weg” . Het klopte precies en de weg had geen naam, maar wel een postcode en dat is hier het meest nauwkeurig om mee te werken in een navigatiesysteem.
Bij aankomst op de camping was het wel even schrikken, want er hing een bordje dat de camping vol was. Gelukkig had ik zondag al telefonisch gereserveerd en hadden wij dus wel een plek. Als ik zo om me heen kijk is een plek hier ongeveer 200 m2 groot, dus geen last van de buren. We zijn weer de enige Hollanders op de camping, Ze hebben hier wel een CAI installatie, dus er kan weer ongestoord naar de BBC gekeken worden. Vanmiddag kwam er een fors geluid steeds dichterbij. Het bleken honderden ganzen te zijn die al snaterend over vlogen. We konden nog een paar uur buiten zitten na aankomst want het was prachtig weer.